Keskustelu:SBS Broadcasting

Wikipediasta
Siirry navigaatioon Siirry hakuun

Kolmella eri sivulla; SBS Broadcasting, SBS Finland ja ProSiebenSat.1 Media on kaikilla periaatteessa sama sisältö omistusmuutosten takia. Olisiko tämä sivun järkevää yhdistää ProSiebenSat.1 Media -sivun kanssa? Spotlight 30. joulukuuta 2008 kello 12.20 (EET)

Hei! Voisiko joku mahdollisesti päivittää artikkelin? Kiitos! --Patu98 (keskustelu) 30. maaliskuuta 2016 kello 23.50 (EEST)

SBS on yhä toimiva mediayhtiö, toisin kuin artikkeli antaa ymmärtää yhtiön nykytilanteen. --Patu98 (keskustelu) 30. maaliskuuta 2016 kello 23.52 (EEST)

Merkittävyys[muokkaa wikitekstiä]

Ohjaus artikkeliin Sanoma ja maininta siellä riittänee. Symbol delete vote.svg Pois --85.76.167.44 23. huhtikuuta 2016 kello 18.10 (EEST)

Symbol keep vote.svg Säilytettävä SBS on toiminut Suomessa nimellä SBS Finland Oy (nykyinen Bauer Media Oy). Suomen lisäksi SBS on toiminut muun muassa Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa. SBS on nykyään Sanoman omistuksessa oleva mediayhtiö, joka toimii Belgiassa ja Hollannissa. --Patu98 (keskustelu) 24. huhtikuuta 2016 kello 12.58 (EEST)
Merkittävä. Yhtiöllä on ollut erittäin laajaa kansainvälistä toimintaa, joka ei vain käy ilmi tästä artikkelista (vrt. en-wiki). --Msaynevirta (k · m) 25. huhtikuuta 2016 kello 23.26 (EEST)
Jos tämä on se mitä luulen, niin tämähän on ollut ihan merkittävä toimija media-alalla, jos tämän kaltaisilla viihdemedioilla sitten on mitään merkitystä. --Esamatti1 (keskustelu) 26. huhtikuuta 2016 kello 20.32 (EEST)

Merkittävyys 2[muokkaa wikitekstiä]

Artikkeli ansaitsee enemmän lähteitä, joita artikkeliin myös kaivataan, kuten Sanoman ja SBS:n yrityskauppaan liittyen. Sanoma pays €1.225 billion for SBS channels Lähteiden lisäksi myös artikkeli kaipaa päivittämistä. --Kaasema (keskustelu) 28. huhtikuuta 2016 kello 17.03 (EEST)

Pitäisikö tämä artikkeli yhdistää artikkelin Sanoma kanssa? --Patu98 (keskustelu) 29. huhtikuuta 2016 kello 16.57 (EEST)
Vastustan yhdistämistä ja poistoa. Yrityksellä on ollut laajaa ja pitkäaikaista toimintaa vuodesta 1989, kuten en-wikistä näkee. En näe mitään järkeä yhdistää Sanoman artikkeliin. Eihän Alcatel-Lucentiakaan muutettu ohjaukseksi Nokiaan, vaikka Nokiahan sen nykyään omistaa. --Msaynevirta (k · m) 30. huhtikuuta 2016 kello 00.34 (EEST)
Nykyisellään surkea, koska artikkeli ei kerro yhtiön nykytilanteesta mitään. --Patu98 (keskustelu) 30. huhtikuuta 2016 kello 13.26 (EEST)
Kannatan yhdistämistä, mutta vastustan poistamista. Artikkeli kaipaa lähteistämistä ja päivittämistä. --Kaasema (keskustelu) 30. huhtikuuta 2016 kello 16.16 (EEST)
Korjailin hieman artikkelia. Laitan artikkeliin lae-merkinnän. Otan merkittävyysmallineen pois. --Kaasema (keskustelu) 1. toukokuuta 2016 kello 23.36 (EEST)

Lupaava artikkeli -ehdotus[muokkaa wikitekstiä]