The Rand Daily Mail

Wikipedia
Loikkaa: valikkoon, hakuun

The Rand Daily Mail oli englanninkielinen vuonna 1902 perustettu sanomalehti, jota julkaistiin Johannesburgissa, Etelä-Afrikassa. Lehti kampanjoi maan apartheid-järjestelmää vastaan, mutta jouduttiin lopettamaan taloudellisista syistä vuonna 1985. Lehden viimeisenä päätoimittajana toimi Allister Sparks.

The Rand Daily Mail osallistui keskeisellä tavalla muun muassa Steve Bikon kuoleman yksityiskohtien paljastamiseen ja eteläafrikkalaisten vankiloiden olosuhteiden julkistamiseen.